Regeneracija DPF filtrov

Regeneracija DPF filtrov je postopek izgorevanja oglikovih delčkov, ki so se ujeli v medkristalnih prostorih keramične mreže DPF filtra. Mreža je izdelana tako, da se prašni delčki nalagajo na vhodni strani filrta in jih medkristalni prostori ne spustijo skozi.

Pri regeneraciji želimo, da ujete saje zgorijo, zato moramo v katalizatorju povišati temperaturo nad 600 C, da se gorenje sajastih delčkov prične. Zagotavljanje vžigne temperature, pa vsak proizvajalec zagotavlja po svojem lastnem načinu kot so:

  • dodajanje aditivov v osnovno gorivo - kontinuirana regeneracija,
  • dvojni vbrizg goriva - trenutno hitro povečanje temperature,
  • električni grelec - vžig z žarilno nitko,
  • induktivni grelci - preko inducirane temperature v keramiki.

Pri vseh primerih regeneracije, razen pri električnih, pa bistveno vlogo odigra katalizator, ki ga uporabljajo kot element za poviševanje temperature plinov zaradi izvajanja plinskih reakcij v njem. Tako če katalizator ne deluje pravilno, se tudi izpušni plini ne morejo segreti preko vžigne temperature in regeneracija se ne prične. Tako je potrebno DPF filter sčistiti z drugimi metodami čiščenja ali ga celo zamenjati.

Pri tem je potrebno povedati, da zamenjava DPF filtra pri nepravilno delujočem katalizatorju ni rešitev, saj se bo napaka kajkmalu zopet ponovila. Tu je potrebno izvesti prisilno regeneracijo, da sistem preverimo, če se plini segrejejo preko vžigne temperature, ker drugače se DPF filter ne bo mogel sam regenerirati.

Več o tem preberite v pripetem dokumentu.

 
 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.